Het merk 'IK'



Het ontwikkelen van je eigen merk ofwel 'ik' als branding staat of valt met de innerlijke overtuiging om beschouwd te worden als professional. In dit artikel lees je hoe je 'Ik' als merkt stevig neerzet.

Waarden

Welke rol je ook hebt, overtuigingen en waarden spelen hierbij onbewust een rol. Wat vind je bijvoorbeeld als verkoper belangrijk? Is het betrouwbaar willen zijn, oprecht en authentiek willen overkomen? Wat drijft je? De essentie is dat je erin gelooft. In onze trainingen gaan we dieper in op deze aspecten. Je ziet het vaak bij mensen die deze zaken (on) bewust goed op orde hebben. Alles staat in het teken van het merk 'ik'. Bij de keuze draait het om drie zaken: profilering vanuit de inhoud of functie, profilering als persoon en profilering door uiterlijk vertoon. Inhoud ligt voor veel professionals voor de hand. Immers kundig zijn roept betrouwbaarheid op. Maak dus een keuze zonder jezelf te verliezen. Je zult merken dat je in gesprekken met klanten en potentiële klanten veel makkelijker af gaat omdat je gelooft wat je zegt en zegt wat je gelooft.

Waarden worden intensief behandeld in onze verkooptrainingen en verandertrajecten. Meer weten neem dan gerust contact op.